niedziela, 16 czerwca 2013

Prolog


Znacz to uczucie kiedy osobą,która kochałeś odeszła? Odczuwałaś kiedyś poczucie beznadziejności? Czy chciałeś odebrać sobie życie,tylko po to by być z tą osobą? Jeden dzień,jedna chwila, a w moim życiu pojawiło się tyle zmian.
*
To już dzisiaj. Ostatni dzień szkoły. Siedziałam właśnie na nudnej lekcji Pana Edwardsa i obserwowałam przez okno,jak słońce chce się wyjść zza chmur. W głowie miałam cały czas wydarzenie z przed roku. Głos syren policyjnych. Widok reanimacji. Nie potrafiłam tego zapomnieć.
-powie nam może Rose- z rozmyśleń wyrwał mnie głos nauczyciela. Spojrzałam dyskretnie w stronę mojej przyjaciółki z którą siedziałam w ławce. Jessica pokazała mi swój zeszyt, a ja próbowałam ją rozczytać. Nie zdążyłam udzielić odpowiedzi,bo zadzwonił dzwonek. Szybko spakowałam książki i ruszyłam w stronę drzwi od klasy. Na moje nieszczęście wyrwał mnie głos nauczyciela.
-Panno Lucas,może pani zostać na chwilę?
-oczywiście- odwróciłam się w stronę nauczyciela.
-Może pani zacznie w końcu uważać na lekcji co? –popatrzył na mnie- rozumiem pani sytuację,ale to było rok temu. Prosze się obudzić i zacząć słuchać.
Mam słuchać na lekcji? Nawet jakbym nie myślała o śmierci Johna to bym nie słuchała. Kto normalny prowadzi lekcje przed zakończeniem roku? Przytaknęłam mu tylko i wyszłam. Chciałam jak najszybciej dostać się do mojej szafki i wyjść stąd. Zobaczyłam Jessice. W sumie co się dziwić,miała szafkę koło mojej. Uśmiechnęłam się do niej i otworzyłam metalowe drzwiczki. W oczy rzuciło mi się zdjęcie Johna,które przykleiłam sobie na drzwiach.
-Rose wiem,że jest Ci ciężko,ale nie żyj przeszłością,liczy się to co teraz robisz – położyła rękę na moim ramieniu –muszę iść,widzimy się jutro. 
Przytuliłam ją na pożegnanie i odeszła. Spojrzałam na zdjęcie Johna i dotknęłam ją dłonią. Poczułam napływające łzy,ale szybko podniosłam głowę do góry,żeby się nie rozpłakać. Nie chce płakać. Obiecałam mu,że będę silna. Zawsze jak opowiadam komuś o nim,to pyta się kto to był. John był moim chłopakiem. Był wyjątkowy. Westchnęłam i przetarłam jeszcze lecące łzy,po czym zamknęłam szafkę i poszłam w stronę wyjścia ze szkoły.

17 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczekać:) A prolog świetny:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie ; 3
    Nie moge sie doczekać C:
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O Booziu *,*
    To jest zarąbiste *______*
    Zakochałam się już w tym, a to dopiero prolog ;D
    Kocham twoje opowiadania, wszystkie czytałam :D
    Czekam nn ;3

    +Zapraszam do mnie :)
    onedirectionimaginyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prolog jest genialny. Bardzo mi się podoba. Jest po prostu zarąbisty *.*
    ~ Haha, nie uwierzysz, ale mamy taki sam szablon. Lecz niedługo to się zmieni, bo moje zamówienie zostało już przyjęte. Nie uważasz, że szablon jest śliczny?
    Pozdrawiam, xx

    Zapraszam do mnie na:
    ride--or-die.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. JEJCIU *.* Prolog wręcz genialny ! Nie mogę się doczekać ! Pisz ! Pisz ! Pisz !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne po prostu, czekam na pierwszy rozdział <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo *.*
    Są dwa błędy, ale to tylko literówki w pierwszym zdaniu osoba, a nie osobą, ale jak już pisałam to pewnie literówka.
    W zdaniu o zdjęciu napisałaś "ją" więc albo źle zrozumiałam, albo miało być "je".
    Przepraszam za to do góry, ale nie chcę żebyś myślała, że gram na zasadzie komentarz za komentarz.
    Do obserwatorów dodam się jak tylko wejdę na komputer, gdyż teraz nie mam możliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być "je" i dziękuje,że zauważyłaś :) Gdzie musiało mi umknąć :)

      Usuń
  8. Fajne, już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyno. Pierwszy raz. Pierwszy raz odkąd czytam opowiadanie *w tym roku* skomentowałam je. ROZUMIESZ?!

    Bardzo mi się podoba. :) Zaciekawiło mnie i to chyba dobrze, prawda? :D
    Czekam na pierwszy rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  10. no no , świetnie się zapowiada, naprawdę :) Na pewno ten blog odniesie sukces jak twoje poprzednie opowiadanie. Prolog baaaaardzo mi się spodobał i będzie to na pewno ciekawa historia, pozdrawiam :) (http://www.selectrightdirection.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne, zajebiste, niepowtarzalne, wzruszające...
    boże mimo, że to dopiero prolog nie mogę się doczekać nowej notki i uwielbiam tego bloga xx
    życzę weny!

    zapraszam do mnie na prolog
    http://extraordinary-fanfiction.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Prolog naprawdę jest wspaniały. Szczególnie podoba mi się początek. Mam nadzieję, że szybko dodasz pierwszy rozdział. :) Weny kochana. ;*

    jak znajdziesz trochę czasu miło by mi było gdybyś rzuciła okiem :)
    crackedmirrorsoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej!
    Przepraszam, że dopiero teraz... nie miaąłm czasu:(
    To jest cudo*.* Wiedziałam, ze masz talent, ale że aż taki to nie... haha:D NAprawdę jest fenomenalnie! *.*
    Zakochałam się w początku:D Mogłabym go czytać w kółko i w kółko i w kółko...xd ;D
    Kocham! :)
    Nie moge się doczekać pierwszego rozdziału tej zaajebistej histroii! :D
    Całuski! xx

    OdpowiedzUsuń
  14. kurczę! ...
    blog jest mega! zapowiada się extra.!
    piszesz ciekawie, intrygująco, zachęcasz do dalszego czytania :)
    to cenią sobie recenzenci, wiem co mówię, bo sama piszę recenzje, twoja wypadałaby bardzo dobrze! ^^

    http://zaczytanakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmm...dobry początek..
    Weszłam przez przypadek, ale zostaje na dłużej. To już jest pewne.
    Zaciekawiło mnie co nie pozwala mi zostawić to tak bez niczego i nie czytać.
    No to czekam na ciąg dalszy i Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie się zapowiada, na pewno będę czytać. Mam pytanie: Jaka piosenka jest w zwiastunie bloga?

    OdpowiedzUsuń